بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


من را آورده‌اند تا برای استقلال گل بزنم/ مشکلی بین مهاجمان نیست

 فرزاد حاتمی پس از برتری استقلال مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم و امیدوار هستم روند رو به رشد ما ادامه داشته باشد.وی در خصوص اینکه در سه بازی برای استقلال گل‌زنی کرده است گفت: من را آورده‌اند که برای استقلال گل بزنم. خدا را شکر وظیفه‌ام را انجام می‌دهم.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی محسوب می‌شود گفت: سرمربی تیم به من لطف دارد و ما هم افتخار شاگردی وی را داریم.
خبرنگاری پرسید اگر قلعه‌نویی یک سال مربیگری نکند شما خانه‌نشین می‌شوید که حاتمی گفت: این مسائل نیست هنگامی از تراکتورسازی جدا می‌شدم شرایط حضورم در استقلال مهیا شد و به همین خاطر به استقلال آمدم.
مهاجم تیم استقلال در خصوص اینکه آیا اختلافی بین مهاجمان این تیم وجود دارد یا خیر گفت: همه با هم دوست هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد اتفاقاً با رفاقت است که به اینجا رسیده‌ایم.
وی در خصوص حاشیه‌های اخیری که پیرامون کاپیتانی استقلال مطرح می‌شود، گفت: حاشیه‌ها در همه تیم‌ها وجود دارد و هر تیمی بزرگتر باشد حاشیه‌های آن بیشتر است. بحث کاپیتانی کوچک و مقطعی بود که آن را حل کردیم.
وی در پایان در خصوص اینکه شایعه شده او و آرش برهانی به هم پاس نمی‌دهند گفت: اتفاقاً ما به هم پاس می‌دهیم و اگر برهانی به من پاس بدهد استفاده می‌کنم و من هم سعی می کنم او را در موقعیت قرار دهیم. هیچ مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 10 / 1391برچسب:لیگ برتر,هفته نوزدهم,استقلال,سایپا,نشست مطبوعاتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com